Cariere la Autoglobus

Alăturaţi-vă echipei Autoglobus

În această secţiune puteţi vizualiza ofertele noastre curente de posturi de muncă şi cerinţele aferente fiecăruia. Pe lângă acestea, orice persoană interesată de domeniul nostru de activitate, capabilă să ofere seriozitate, cunoştinţe temeinice şi disponibilitate de lucru, este încurajată să ne trimită un CV şi o scrisoare de intenţie la adresa resurse.umane@autoglobus.ro sau direct la sediul firmei din Timișoara, Calea Șagului 201, la biroul de Resurse Umane.

Cariere la Autoglobus

[click pe fiecare post pentru a vedea descrierea completă]

Candidatul ideal
  • Specializare în marketing și/sau comunicare;
  • Experiență dovedită;
  • Multitasking;
  • Familiarizat cu aplicații informatice de profil;
  • Capabil să mobilizeze și să coordoneze resurse umane și materiale, furnizori de servicii de specialitate;
  • Permis de conducere.

Sarcini si responsabilități:
  • Reprezentantul Dealerului în relația cu Producatorii, pe partea de marketing/comunicare;
  • Identifică periodic nevoile de creare și comunicare, singur sau cu specialiștii companiei;
  • Asigură creația pentru materialele necesare activității (direct sau prin terți);
  • Identifică și propune canale de comunicare aplicate;
  • Cunoaște planul de marketing/comunicare al producătorilor reprezentați, aliniază măsurile de specialitate Autoglobus la acestea, exploatează, negociază și obține cel mai bun buget, implementează și gestionează măsuri adecvate de punere în operă;
  • Propune planuri de marketing/comunicare, mobilizează resurse și le pune în operă;
  • Culege feedback din piață și-l materializează în propuneri de lucru;
  • Urmarește permanent acțiunile concurenților/vs Autoglobus, face propuneri;
  • Gestionează direct resursele materiale utilizate în activitatea de marketing;
  • Asigură materiale și urmărește săptămânal animarea comercială în spațiile de vânzare a societății, ia măsuri prin directori/managerii de specialitate;
  • Asigură materialele suport necesare vânzării (pliante, broșuri, informări, etc);
  • Asigură comunicarea internă de specilitate.

Oferim:
  • Loc de muncă în condiții excelente;
  • Salariu corect, conform realizărilor;
  • Tichete de masă;
  • Pachet servicii medicale;
  • Concediu de odihnă garantat;
  • Acces la tehnologie modernă.

Aplică acum


Cerințele noastre:
  • Experiență în vânzări – avantaj vânzări vehicule comerciale;
  • Abilitați excelente de comunicare, orientare spre client și obținerea de rezultate;
  • Capacitate de analiză și sinteză, spirit de echipă, perseverență;
  • Cunoștințe de operare MS Office;
  • Permis de conducere cat. B.

Sarcini si responsabilități:
  • Monitorizează piața, analizează oportunitățile, identifică clienți potențiali și produsele potrivite acestora, atragerea de clienți noi și menținerea legăturii cu clienții existenți;
  • Promovează și vinde vehicule comerciale Opel către clienți persoane juridice și fizice;
  • Ofertează, negociază și încheie contracte de vanzare-cumparare; Se ocupă de întreg procesul contractare-livrare autovehicul;
  • Preocupare continuă pentru satisfacția clienților;
  • Participă la cursurile de formare și instruire profesională (GM Academy);
  • Îndeplinirea planului de vânzări asumat cu Directorul de Vânzări;
  • Actualizarea permanentă a bazei de date.

Oferim:
  • Loc de muncă în condiții excelente;
  • Salariu corect, conform realizărilor;
  • Tichete de masă;
  • Pachet servicii medicale;
  • Concediu de odihnă garantat;
  • Acces la tehnologie modernă.

Aplică acum


Candidatul ideal
  • Calificare in domeniu;
  • Cunoștințe tehnice de specialitate;
  • Preocupat de perfecționarea profesionala;
  • Permis de conducere categoria B, categoria C si E – avantaj;
  • Experiență dovedita in ateliere dedicate lucrărilor de service utilitare – avantaj;
  • Cunoștințe de utilizare calculator (MS Office, internet, programe auto) – avantaj.

Sarcini si responsabilități:
  • Execută lucrările repartizate, conform normativelor si tehnologiilor constructor;
  • Efectuează fise de verificare a stării tehnice a vehiculelor repartizate, sesizează defecțiuni, completează documentele de lucru, rezultatele măsurătorilor;
  • Respecta standardele si procedurile de lucru;
  • Urmărește zilnic realizarea obiectivului de manopera si piese de schimb;
  • Participa la cursurile de formare si instruire profesionala.

Oferim:
  • Cazare;
  • Loc de muncă în condiții excelente;
  • Salariu corect, conform realizărilor;
  • Tichete de masă de 15 lei/zi;
  • Pachet servicii medicale;
  • Concediu de odihnă garantat;
  • Acces la tehnologie modernă.

Aplică acum


Cerințe
  • Calificare in domeniu;
  • Cunoștințe tehnice de specialitate;
  • Preocupat de perfecționarea profesionala;
  • Permis de conducere categoria minimum B;
  • Experiență dovedita in ateliere dedicate lucrărilor de service utilitare - avantaj;
  • Cunoștințe de utilizare calculator (MS Office, internet, programe auto) - avantaj;
  • Permis de conducere categoria C si E - avantaj.

Sarcini si responsabilități:
  • Execută lucrările repartizate, conform normativelor si tehnologiilor constructor;
  • Efectuează fise de verificare a stării tehnice a vehiculelor repartizate, sesizează defecțiuni, completează documentele de lucru, rezultatele măsurătorilor;
  • Respectă standardele si procedurile de lucru;
  • Urmărește zilnic realizarea obiectivului de manopera si piese de schimb;
  • Participă la cursurile de formare si instruire profesionala.

Oferim:
  • Cazare;
  • Salariu corect, conform realizărilor;
  • Tichete de masă de 15 lei/zi;
  • Depășirile de plan se plătesc suplimentar;
  • Pachet de servicii medicale private;
  • Mediu si condiții excelente de lucru într-o echipa dedicată, profesionistă și suportivă;
  • Cursuri de formare la Producători;
  • Acces la tehnologii de marcă Citroen, Opel, Iveco, Dacia, Renault.

Aplică acum