Cariere la Autoglobus
Avem nevoie de tine, alătură-te echipei Autoglobus
Te pasionează mașinile și îți dorești o carieră în domeniul auto? Ai experiență și cauți o nouă provocare?
Alătură-te echipei noastre!
De ce Autoglobus?
Avem peste 120 de angajați în grup, o echipă profesionistă, unită de pasiunea pentru domeniul auto. La noi îți vei dezvolta experiența într-un mediu de lucru corect și vei primi beneficii pe măsura muncii tale.
- Mediu și condiții excelente de lucru într-o echipă dedicată, profesionistă și suportivă
- Pachet salarial atractiv, bonusuri în funcţie de performanțe
- Tichete de masă
- Pachet de servicii medicale private
- Programe de formare profesională continuă finanțate de companie
- Șanse reale de dezvoltare profesională, promovare pe posturi de management
Toate companiile din lume au ca obiectiv să-și satisfacă clienții. În fapt, profesionalismul, calitatea și promptitudinea serviciului angajaților companiei înseamnă satisfacția clientului. Misiunea mea este de a avea angajați satisfăcuți, pentru a putea livra satisfacție clienților noștri. Nu se poate acest lucru cu oameni demotivați! Pentru noi profesionalism înseamnă ca fiecare angajat să cunoască, să stăpânească și să rezolve operativ responsabilitățile din competența sa. Trainingul, instruirea constantă și o integrare responsabilă sunt obiective permanente!
Principiul nostru este echipa! Nu putem livra satisfacție nici angajaților și nici clienților dacă nu avem ca obiectiv suprem jocul în echipă. Putem avea valoare individuală, dar niciodată la dimensiunea, forța și puterea pe care o generează o echipă.
Dinamismul! Viața noastră este colorată zilnic cu clienți noi, vehicule noi, provocări noi, obiective noi. Și cum mașina este jucăria oamenilor mari, dinamismul te îndeamnă constant la noi provocări.
Dacă te regăsești între aceste lucruri care ne colorează viață și dacă vrei să câștigi muncind, te așteptăm în echipa noastră!
Ce spun colegii?
Am început colaborarea cu Autoglobus în 2015 ca elev practicant și peste un an am fost angajat ca și electrician diagnoză Opel. Este prima mea experiență profesională și începutul de drum nu a fost ușor. Cu concursul oamenilor care m-au învățat meserie, am reușit să depășesc greutățile întâmpinate și să acumulez experiența necesară diagnosticării defectelor pentru orice model de vehicul Opel. La Autoglobus suntem mereu în pas cu vremea, astfel că am beneficiat de training-uri de specializare pentru a face față unei noi provocări, diagnosticarea mașinilor electrice, ceea ce eu cred că este viitorul pieței auto și a serviciilor de reparații auto. Sunt o fire ambițioasă și îmi place să descopăr mereu defectele ascunse, cu ajutorul diagnosticării computerizate. Îmi place lucrul bine făcut și dus până la capăt.
Rolul unui om de vânzări este acela de a încheia contracte, punct! Ca să ai rezultatele pe care firma le așteaptă de la tine, mai ai nevoie - în afară de experiența și abilitățile proprii, de o atmosfera colegială, pozitivă și de o relație corectă cu șeful tău. Diferența pe care am resimțit-o în Autoglobus față de alte experiențe profesionale trecute este exact relația și atmosfera profesională corectă, ce ține seama de criterii bazate pe competență și poate cel mai important, pe luarea participativă a deciziilor ! Presiunile firești care există pe rezultate, în vânzări, le resimt aici mai degrabă ca sursă de energie decât ca ceva apăsător, deranjant.
Deși am intrat cu oarecare teamă în această companie, fiindcă experiență mea anterioară nu era suficient de relevantă pentru job-ul propus, am constatat cu surprindere că am fost primit la modul cel mai profesionist cu putință: nu am fost aruncat „în apă”, am avut parte de o instruire corectă și am știut din timp unde va trebui să ajung ca și rezultate. Deși nu pot spune că mi-a fost foarte ușor la început, suportul celor din jur și nu în ultimul rând instrumentul cu care lucrez - o platformă CRM integrată care îmi ușurează fantastic munca - au reușit să îmi creeze o zonă de confort profesional absolut necesar pentru a mă putea concentra și a putea controla rezultatele propriei activități.
Unul dintre cele mai importante lucruri care mă fac să mă simt parte a acestei firme este faptul că îmi este apreciată contribuția pe care reușesc să o aduc la bunul mers al lucrurilor. Activitatea într-o recepție de service nu este deloc ușoară și noi evident că nu suntem niște “roboței”, mai avem scăpări cum e și firesc. Volumul de muncă într-un service auto de dimensiunea celui de la Autoglobus este o provocare constantă, dar aduce și satisfacții pe măsură atunci când tragi linie și vezi că ești apreciat și recunoscut ca profesionist.
În cei peste 42 ani de existență pe piața auto Autoglobus a demonstrat prin angajații săi nu numai că este o companie robustă și stabilă, dar și una care oferă siguranță și încredere atât clienților, cât și celor care s-au alăturat de-a lungul timpului echipei noastre. Am reușit acest lucru prin dezvoltarea unui management funcțional, bazat pe soluții pe care, fără falsă modestie, nu mulți dealeri auto în Timișoara pot spune că le stăpânesc și le aplică cu succes. În plus, mediul ambiant, spațiile și instrumentele de lucru puse la dispoziție pentru o cât mai bună derulare a activităților ne asigură un loc bine meritat în topul angajatorilor de profil din orașul nostru.
Poziții Disponibile
În această secţiune poți vizualiza posturile curente disponibile şi detaliile aferente fiecăruia.
Pe lângă acestea, orice persoană interesată de domeniul nostru de activitate, capabilă să ofere seriozitate, cunoştinţe temeinice şi disponibilitate de lucru, este încurajată să ne trimită un CV şi o scrisoare de intenţie folosind formularul sau datele de contact de mai jos.
Candidatul ideal:
- Experiență minim 2 ani în vânzări, preferabil vânzări auto, produse de valoare mare sau produse tehnice
- Domiciliu stabil în Timișoara sau în zonele limitrofe
- Persoana dinamică, responsabilă, agreabilă, orientată către clienți
- Dornic de un job stabil pe termen mediu
- Abilități de comunicare, motivat de dezvoltare profesională
- Carnet de conducere categoria B
Responsabilități:
- Tratarea solicitărilor clienților conform politicilor companiei (timp de răspuns, identificare nevoi, oferire informații, ofertare, drive-test, finanțare, follow-up, etc)
- Desfășoară constant activități de prospectare pe clienți noi și din portofoliu, conform politicii companiei pentru întregirea portofoliului de clienți eligibili
- Vânzare produse derivate (accesorii, garanții extinse, roți și anvelope, servicii, etc)
- Contractare și livrare autovehicule
Beneficii:
- salariu de bază de la 3.500 la 4.000 lei net, în funcție de experiența în vânzări și profilul candidatului
- comision adițional din vânzări conform grilă
- bonuri de masă în valoare de 800 lei/lună
- pachet de servicii medicale private
- mediu de lucru profesionist (instrumente de lucru moderne, plan de inducție) cu posibilitate de dezvoltare profesională și avansare în carieră
- vehicul de serviciu pentru poziția de B2B
Toate detaliile specifice legate de activitatea pe post vor fi discutate la interviu.
Candidatul ideal:
- Experiență relevantă în domeniu, 1-3 ani
- Domiciliu stabil în Timișoara sau în zonele limitrofe
- Persoană dinamică, responsabilă, agreabilă, orientată către calitate
- Dornic dе un job stabil pe termen mediu
- Spirit de echipă
Beneficii:
- salariu de bază net de la 4.500 lei, în funcție de poziție si experiență
- bonuri de masă 35 lei/zi
- pachet de servicii medicale private
- mediu de lucru profesionist, echipamente moderne, ingrediente de top
- cursuri de calificare externe, acreditate
- decontare transport pentru cei din zonele limitrofe orașului
Responsabilități:
Brutar
- Tratarea și procesarea materiilor prime și ingredientelor (făină, grăsime, zahăr, drojdie, apă etc)
- Prepararea și finisarea diferitelor aluaturi și mixturi după rețetele nostre
- Producerea și aplicarea decorațiunilor pe produsele de panificație
- Curățarea și întreținerea echipamentelor folosite
- Stocarea produselor finite
Cofetar
- Pe baza unor rețete date, face creme, prăjituri, torturi
- Curățarea și întreținerea echipamentelor folosite
- Stocarea produselor finite
Patiser
- Pe baza unor rețete date, face produse de patiserie (foitaje, plăcinte, sărățele, etc)
- Curățarea și întreținerea echipamentelor folosite
- Stocarea produselor finite
Descrierea companiei
- Madame Magnifique - brutărie, patiserie, cofetărie artizanală din gama premium
- Locatie: Peciu Nou - la 15 km de Timișoara, în zona de sud
Toate detaliile specifice legate de activitatea pe post vor fi discutate la interviu.
Candidatul ideal:
- Cunostințe tehnice specifice reparațiilor mecanice auto
- Studii medii tehnice
- Experiență minim 3 ani în domeniul reparațiilor mecanice auto
- Permis auto cat. B
- Bună capacitate de organizare și prioritizare, inclusiv de a lucra cat mai autonom
- Domiciliu stabil în Timișoara sau în zonele limitrofe
Responsabilități
- Efectuare probe de drum, diagnosticare simplă și complexă cu aparate specializate, identificare defecțiuni și soluții de remediere
- Întocmire fișe de verificare auto (verificare vizuală în peste 30 de puncte)
- Efectuare lucrări de mentenanță (revizii) și întreținere (tren de rulare, sistem de frânare, etc)
- Reparații autovehicule până în 3,5 tone (autoturisme și utilitare), cu întocmirea necesarului de piese de schimb
- Întreține curățenia la locul de muncă, păstrează într-o bună stare și ordine echipamentele proprii și cele comune atelierului
- Participă la cursurile de formare professională organizate de companie sau producător
Beneficii:
- salariu net de la 3.000 la 4.600 lei net, în funcție de experiență, poziția alocată (autovehicule sub 3.5t sau camioane), productivitate și calitatea lucrărilor prestate
- bonuri de masă în valoare de 40 lei/zi lucrată
- pachet de servicii medicale private
- atelier conform standardelor de Constructor (locație, temperatură, scule / SDV-uri, acces la documentație de reparație, proceduri de lucru)
- mediu de lucru profesionist cu posibilitate de dezvoltare profesională
- decontare transport pentru cei din zonele limitrofe orașului
Toate detaliile specifice legate de activitatea pe post vor fi discutate la interviu.
Candidatul ideal:
- Experiență relevantă pe o poziție similară
- Prezență plăcută, spirit comercial
Beneficii:
- salariu de bază net de la 3.000 lei, în funcție de experiență
- bonuri de masă în valoare de 35 lei / zi lucrată
- pachet de servicii medicale private
- mediu de lucru profesionist, șanse de dezvoltare profesională
Responsabilități:
- Cunoașterea produselor de panificație și cofetărie pentru a le putea prezenta clienților
- Aranjarea produselor la raft / vitrine și comanda mărfii pentru stoc
- Servește, propune și încasează produsele
- Întreține curățenia în magazin
Descrierea companiei
- Madame Magnifique - brutărie, patiserie, cofetărie artizanală din gama premium
Toate detaliile specifice legate de activitatea pe post vor fi discutate la interviu.