Cariere la Autoglobus

Alăturaţi-vă echipei Autoglobus

În această secţiune puteţi vizualiza ofertele noastre curente de posturi de muncă şi cerinţele aferente fiecăruia. Pe lângă acestea, orice persoană interesată de domeniul nostru de activitate, capabilă să ofere seriozitate, cunoştinţe temeinice şi disponibilitate de lucru, este încurajată să ne trimită un CV şi o scrisoare de intenţie la adresa resurse.umane@autoglobus.ro sau direct la sediul firmei din Timișoara, Calea Șagului 201, la biroul de Resurse Umane.

Cariere la Autoglobus

[click pe fiecare post pentru a vedea descrierea completă]

Candidatul ideal
  • Aptitudini de comunicare, negociere, adaptabilitate;
  • Capabil să identifice piese de schimb, accesorii, în platforma proprie și ale colaboratorilor (Autonet, Autototal, Augsburg, Materom);
  • Abil în calcule matematice elementare (procente, extragere de TVA, etc);
  • Capacitate de organizare și de planificare;
  • Empatic, organizat, energic și proactiv;
  • Disponibilitate și dinamism;
  • Dedicat lucrului bine făcut și satisfacției clientului.

Sarcini si responsabilități:
  • Capabil să identifice piese de schimb, cunoaște normativele de timp din programele specifice ale constructorilor sau din alte programe generice, pentru alte mărci;
  • Întocmește antecalculații, obține oferte de preț, comandă piese din platforme furnizori;
  • Vinde PS clienților care vin în showroom;
  • Preia solicitările clienților venite prin telefon, e-mail sau alte canale de comunicare, identifică corect cerințele și ofertează PS, respectând politicile companiei;
  • Comandă piesele, ține legatura cu clientul și întocmește factura;
  • Expune și gestionează anvelope, accesorii, produse conexe (în diverse locații din showroom).

Oferim:
  • Loc de muncă în condiții excelente;
  • Salariu corect, conform realizărilor;
  • Tichete de masă;
  • Pachet servicii medicale;
  • Concediu de odihnă garantat;
  • Acces la tehnologie modernă.

Aplică acum


Cerințele noastre:
  • Experiență în vânzări – avantaj vânzări auto;
  • Abilități excelente de comunicare, orientare spre client și obținerea de rezultate;
  • Capacitate de analiză și sinteză, spirit de echipă, perseverență;
  • Cunoștințe de operare MS Office;
  • Permis de conducere cat. B.

Sarcini si responsabilități:
  • Monitorizează piața, analizează oportunitățile, identifică clienți potențiali și produsele potrivite acestora, atragerea de clienți noi și menținerea legăturii cu clienții existenți;
  • Promovează și vinde autovehicule Opel către clienți persoane juridice și fizice;
  • Ofertează, negociază și încheie contracte de vanzare-cumparare; Se ocupă de întreg procesul contractare-livrare autovehicul;
  • Preocupare continuă pentru satisfacția clienților;
  • Participă la cursurile de formare și instruire profesională (My Opel Academy);
  • Îndeplinirea planului de vânzări asumat cu Directorul de Vânzări;
  • Actualizarea permanentă a bazei de date.

Oferim:
  • Loc de muncă în condiții excelente;
  • Salariu corect, conform realizărilor;
  • Tichete de masăe;
  • Pachet servicii medicale;
  • Concediu de odihnă garantat;
  • Acces la tehnologie modernă.

Aplică acum


Cerințele noastre:
  • Abilități excelente de comunicare;
  • Capacitate de analiză, sinteză, adaptare și învățare;
  • Studii liceale, superioare – avantaj;
  • Experiență în activitatea de asistentă vânzări/secretariat - avantaj;
  • Cunoștințe de operare calculator – nivel mediu;
  • Capacitate de organizare/prioritizare sarcini.

Sarcini si responsabilități:
  • Asigură suport departamentului de Vânzări auto la contractare (completări contracte, facturare, îndosariere și arhivare dosare) și pentru livrare (completare mapă, emitere asigurări, proces verbal, etc.);
  • Lucrează cu baze de date și rapoarte (gestiune clienți, gestiune auto: actualizare status comenzi, recepție în gestiune și facturare, garanții extinse, drive test, trafic clienți, etc.);
  • Asigură formalitățile necesare cu terții (importatori, carosieri, finanțatori, asiguratori, AFM, etc): comunicare contracte, facturi, documente de omologare, etc.;
  • Gestionează relația cu clienții: întâmpinare, preluare, redirecționare, răspuns telefon, task în program call center, suport client pentru diverse acte.

Oferim:
  • Loc de muncă în condiții excelente;
  • Salariu corect, conform realizărilor;
  • Tichete de masă;
  • Pachet servicii medicale private la clinicile Medici’s;
  • Concediu de odihnă garantat;
  • Acces la tehnologie modernă.

Aplică acum


Candidatul ideal
  • Cunostinte bune despre mecanica si electrica auto;
  • Specializat in diagnosticare auto - avantaj;
  • Studii medii/superioare;
  • Experienta in lucrul cu tehnologii si documentatii de diagnosticare;
  • Permis de conducere cat B;
  • Cunoștințe de operare PC, Windows, internet;
  • Dispus la deplasari in Romania pentru cursurile de specializare;
  • Eficient, operativ, perseverent, pasionat de noile tehnologii auto.

Sarcini si responsabilități:
  • Diagnosticare si interpretare simpla si complexa electrica/electronica si mecanica;
  • Executare lucrari de reparatii electrice/electronice simple, pentru automobile si utilitare usoare;
  • Asigura suport tehnicienilor mecanici, in diagnosticarea si remedierea de defectiuni;
  • Efectueaza lucrari electromecanice de reparatii, conform planificarilor;
  • Participa la cursurile periodice de specializare tehnician expert (diagnostician) organizate de Producatori;

Oferim:
  • Loc de muncă în condiții excelente;
  • Salariu în funcție de competențe și conform realizărilor;
  • Tichete de masă în valoare de 15 lei pe zi lucrată;
  • Pachet servicii medicale private la clinicile Medici's;
  • Concediu de odihnă garantat;
  • Acces la tehnologie modernă.

Aplică acum


Cerințe
  • Calificare in domeniu;
  • Cunoștințe tehnice de specialitate;
  • Preocupat de perfecționarea profesionala;
  • Permis de conducere categoria minimum B;
  • Experiență dovedita in ateliere dedicate lucrărilor de service utilitare - avantaj;
  • Cunoștințe de utilizare calculator (MS Office, internet, programe auto) - avantaj;
  • Permis de conducere categoria C si E - avantaj.

Sarcini si responsabilități:
  • Execută lucrările repartizate, conform normativelor si tehnologiilor constructor;
  • Efectuează fise de verificare a stării tehnice a vehiculelor repartizate, sesizează defecțiuni, completează documentele de lucru, rezultatele măsurătorilor;
  • Respectă standardele si procedurile de lucru;
  • Urmărește zilnic realizarea obiectivului de manopera si piese de schimb;
  • Participă la cursurile de formare si instruire profesionala.

Oferim:
  • Salariu corect, conform realizărilor;
  • Tichete de masă de 15 lei/zi;
  • Depășirile de plan se plătesc suplimentar;
  • Pachet de servicii medicale private;
  • Mediu si condiții excelente de lucru într-o echipa dedicată, profesionistă și suportivă;
  • Cursuri de formare la Producători;
  • Acces la tehnologii de marcă Citroen, Opel, Iveco, Dacia, Renault.

Aplică acum