Cariere la Autoglobus

Avem nevoie de tine, alătură-te echipei Autoglobus

Te pasionează mașinile și îți dorești o carieră în domeniul auto? Ai experiență și cauți o nouă provocare?
Alătură-te echipei noastre!


De ce Autoglobus?

Avem peste 120 de angajați în grup, o echipă profesionistă, unită de pasiunea pentru domeniul auto. La noi îți vei dezvolta experiența într-un mediu de lucru corect și vei primi beneficii pe măsura muncii tale.

  • Mediu și condiții excelente de lucru într-o echipă dedicată, profesionistă și suportivă
  • Pachet salarial atractiv, bonusuri în funcţie de performanțe
  • Tichete de masă
  • Pachet de servicii medicale private
  • Programe de formare profesională continuă finanțate de companie
  • Șanse reale de dezvoltare profesională, promovare pe posturi de management

Toate companiile din lume au ca obiectiv să-și satisfacă clienții. În fapt, profesionalismul, calitatea și promptitudinea serviciului angajaților companiei înseamnă satisfacția clientului. Misiunea mea este de a avea angajați satisfăcuți, pentru a putea livra satisfacție clienților noștri. Nu se poate acest lucru cu oameni demotivați! Pentru noi profesionalism înseamnă ca fiecare angajat să cunoască, să stăpânească și să rezolve operativ responsabilitățile din competența sa. Trainingul, instruirea constantă și o integrare responsabilă sunt obiective permanente!
Principiul nostru este echipa! Nu putem livra satisfacție nici angajaților și nici clienților dacă nu avem ca obiectiv suprem jocul în echipă. Putem avea valoare individuală, dar niciodată la dimensiunea, forța și puterea pe care o generează o echipă.
Dinamismul! Viața noastră este colorată zilnic cu clienți noi, vehicule noi, provocări noi, obiective noi. Și cum mașina este jucăria oamenilor mari, dinamismul te îndeamnă constant la noi provocări.
Dacă te regăsești între aceste lucruri care ne colorează viață și dacă vrei să câștigi muncind, te așteptăm în echipa noastră!

Vali MIHĂIESCU

Vali MIHĂIESCUDirector general Autoglobus


Ce spun colegii?


Poziții Disponibile

În această secţiune poți vizualiza posturile curente disponibile şi detaliile aferente fiecăruia.
Pe lângă acestea, orice persoană interesată de domeniul nostru de activitate, capabilă să ofere seriozitate, cunoştinţe temeinice şi disponibilitate de lucru, este încurajată să ne trimită un CV şi o scrisoare de intenţie folosind formularul sau datele de contact de mai jos.

[click pe fiecare post pentru a vedea descrierea completă]

Candidatul ideal:
  • Spirit comercial și cunoștințe tehnice auto
  • Experiență relevantă în identificare piese schimb în diverse platforme (Constructor, Partslink, etc)
  • Domiciliu stabil în Timișoara sau în zonele limitrofe
  • Persoana dinamică, responsabilă, agreabilă, orientată către clienți
  • Dornic de un job stabil pe termen mediu
  • Spirit de echipă

Responsabilități:
  • procesează comenzile de service de la programare până la livrarea mașinii către client
  • identifică piese de schimb și întocmește antecalculații
  • comandă, recepționează piesele de schimb pentru comenzile de service și pentru stoc
  • asigură un stoc optim și vandabil, corelat cu vânzările din service
  • comandă, livrează și decontează accesorii
  • procesează comenzile de garanție și gestionează campaniile de rechemare constructor

Beneficii:
  • salariu de bază de la 3.000 la 4.500 lei net, în funcție de experiența și profilul candidatului
  • bonus de performanță în funcție de anumiți indicatori
  • bonuri de masă în valoare de 800 lei/lună
  • pachet de servicii medicale private
  • mediu de lucru profesionist (instrumente de lucru moderne, plan de inducție) cu posibilitate de dezvoltare profesională și avansare în carieră
  • decontare transport pentru cei din zonele limitrofe orasului

Toate detaliile specifice legate de activitatea pe post vor fi discutate la interviu.


Aplică acum


Candidatul ideal:
  • Experienta minim 2 ani in coordonare / supervizare echipe
  • Persoana dinamica, responsabila, agreabila, orientata catre clienti
  • Pedant, atent la detalii, organizat
  • Abilitati de comunicare, motivat de dezvoltarea profesionala
  • Domiciliu stabil in Timisoara sau in zonele limitrofe
  • Dornic dе un job stabil pe termen mediu - lung
  • Carnet de conducere categoria B

Beneficii:
  • salariu de baza net de la 3.500 la 4.000 lei, in functie de experienta
  • bonusuri aditionale in functie de anumiti indicatori
  • bonuri de masa 735 lei/luna
  • pachet de servicii medicale private
  • mediu de lucru profesionist, sansa de dezvoltare profesionala

Responsabilități:
  • Asigura managementul oamenilor si al activitatilor zilnice (coordonarea echipelor de prespalare si curatenie interioara cu operator, control calitate, detailing, mentenanta preventiva echipamente, curatenie locatie si echipamente)
  • Supravegheaza activ tot ce se intampla pe platforma, asigura suport si interventie in caz de necesitate
  • Mentine relatia cu clientii, propune si ghideaza in alegerea de programe, culege si transmite feedback
  • Se asigura de satisfactia clientului privind serviciile utilizate

Descrierea companiei
  • Karusel reprezinta un proiect nou al Autoglobus, unic in Timisoara, ce consta intr-un centru de cosmetica modern si generos, dezvoltat pe 6.000 mp, ce ofera servicii de intretinere a masinii: spalare automata a autoturismelor si utilitarelor in tunel si portal, spalare manuala, zona de self service acoperita, curatenie interioara cu operator si detailing auto
  • Locatie: Timișoara, Calea Șagului 203 (în spatele OMV)

Toate detaliile specifice legate de activitatea pe post vor fi discutate la interviu.


Aplică acum


Candidatul ideal:
  • Experiență minim 2 ani în vânzări, preferabil de valoare mare sau produse tehnice
  • Domiciliu stabil în Timișoara sau în zonele limitrofe
  • Persoana dinamică, responsabilă, agreabilă, orientată către clienți
  • Dornic de un job stabil pe termen mediu
  • Abilități de comunicare, motivat de dezvoltare profesională
  • Carnet de conducere categoria B

Responsabilități:
  • Tratarea solicitărilor clienților conform politicilor companiei (timp de răspuns, identificare nevoi, oferire informații, ofertare, drive-test, finanțare, follow-up, etc)
  • Desfășoară constant activități de prospectare pe clienți noi și din portofoliu, conform politicii companiei pentru întregirea portofoliului de clienți eligibili
  • Vânzare produse derivate (accesorii, garanții extinse, roți și anvelope, servicii, etc)
  • Contractare și livrare autovehicule

Beneficii:
  • salariu de bază de la 3.000 la 4.000 lei net, în funcție de experiența în vânzări și profilul candidatului
  • comision adițional din vânzări conform grilă
  • bonuri de masă în valoare de 630 lei/lună
  • pachet de servicii medicale private
  • mediu de lucru profesionist (instrumente de lucru moderne, plan de inducție) cu posibilitate de dezvoltare profesională și avansare în carieră
  • decontare transport pentru cei din zonele limitrofe orasului

Toate detaliile specifice legate de activitatea pe post vor fi discutate la interviu.


Aplică acum


Candidatul ideal:
  • Experiență relevantă în domeniu, 1-3 ani
  • Domiciliu stabil în Timișoara sau în zonele limitrofe
  • Persoană dinamică, responsabilă, agreabilă, orientată către calitate
  • Dornic dе un job stabil pe termen mediu
  • Spirit de echipă

Beneficii:
  • salariu de bază net de la 3.500 la 4.500 lei, în funcție de poziție si experiență
  • bonuri de masă 630 lei/lună
  • pachet de servicii medicale private
  • mediu de lucru profesionist, echipamente moderne, ingrediente de top
  • cursuri de calificare externe, acreditate
  • decontare transport pentru cei din zonele limitrofe orașului

Responsabilități:

Brutar

  • Tratarea și procesarea materiilor prime și ingredientelor (făină, grăsime, zahăr, drojdie, apă etc)
  • Prepararea și finisarea diferitelor aluaturi și mixturi după rețetele nostre
  • Producerea și aplicarea decorațiunilor pe produsele de panificație
  • Curățarea și întreținerea echipamentelor folosite
  • Stocarea produselor finite

Cofetar

  • Pe baza unor rețete date, face creme, prăjituri, torturi
  • Curățarea și întreținerea echipamentelor folosite
  • Stocarea produselor finite

Patiser

  • Pe baza unor rețete date, face produse de patiserie (foitaje, plăcinte, sărățele, etc)
  • Curățarea și întreținerea echipamentelor folosite
  • Stocarea produselor finite

Descrierea companiei
  • Madame Magnifique - brutărie, patiserie, cofetărie artizanală din gama premium
  • Locatie: Peciu Nou - la 15 km de Timișoara, în zona de sud

Toate detaliile specifice legate de activitatea pe post vor fi discutate la interviu.


Aplică acum


APLICĂ ACUM

Atașare CV
(maxim 2 fișiere, maxim 4,0 MB fiecare; formate acceptate: pdf, doc, docx)

Datele tale personale vor fi prelucrate de către Autoglobus conform descrierii din Politica de Confidenţialitate. Pentru mai multe informaţii privind drepturile tale la confidenţialitate şi datele noastre de contact, te rugăm verifică aici.

Te rugăm bifează căsuța anti-spam de mai jos.